Tietosuojaseloste

Tämä on Happy Hippie Oy:n henkilötietolain (10§ ja 24§) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 1.10.2020. 

1. Rekisterinpitäjä

Happy Hippie Oy
Kunnalliskodintie 1 B
00600 Helsinki

044-9759592
info@damaski.fi
www.damaski.fi
2615758-3

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö

DaMaski asiakaspalvelu, sähköposti info@damaski.fi, puhelin 044 9759592

3. Rekisterin käyttötarkoitus

Kerättäviä henkilötietoja käytetään asiakkaan tunnistautumiseen ja käyttöoikeuksien hallintaan, rekisteröityneiden käyttäjien tilausten toimittamiseen sekä asiakassuhteen ylläpitoon ja kehittämiseen.

4. Tietojen keräämisen ja käsittelyn peruste

Asiakkaan tietoja kerätään ja käsitellään asiakkaan suostumuksella, tai asiakkaan kanssa tehtävän sopimuksen täytäntöön panemiseksi.

5. Rekisterin tietosisältö

Henkilöasiakkaat: Etunimi, sukunimi, sähköposti, toimitusosoite, käyttäjätunnus ja salasana

Yritysasiakkaat: Yrityksen nimi, Y-Tunnus, yhteyshenkilön etu- ja sukunimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero, käyttäjätunnus ja salasana, toimitusosoite, laskutusosoite

6. Tietojen säilytysaika

Henkilötiedot säilytetään niin kauan, kun niitä tarvitaan asiakkaan kanssa tehtävän sopimuksen täytäntöönpanemiseksi tai asiakaspalvelun kehittämiseksi. Kirjanpitolain vaatimat tiedot säilytetään 6 vuotta tilikauden päättymisestä.

7. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin kerätään tietoja henkilöltä tai yritykseltä itseltään.

8. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Tietoja ei säännönmukaisesti luovuteta yrityksen ulkopuolelle. Osa yrityksen käyttämistä ulkopuolisista palvelun- tai ohjelmistontarjoajista saattavat säilyttää tietoja EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolella.

9. Evästeiden (cookies) käyttö

Käytämme sivuillamme ns. cookie-toimintoa eli evästeitä. Eväste on pieni, käyttäjän tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä tekstitiedosto, joka mahdollistaa internet-sivujen ylläpitäjän tunnistamaan usein sivuilla vierailevat kävijät, helpottamaan kävijöiden kirjautumista sivuille sekä mahdollistamaan yhdistelmätiedon laatimisen kävijöistä. Tämän palautteen avulla pystymme jatkuvasti parantamaan sivujemme sisältöä. Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Käytämme niitä siten, että voimme tarjota asiakkaillemme kunkin yksilöityjen tarpeiden mukaisia tietoja ja palveluita.

Mikäli sivuillamme vieraileva käyttäjä ei halua meidän saavan edellä mainittuja tietoja evästeiden avulla, useimmat selainohjelmat mahdollistavat eväste-toiminnon poiskytkemisen. Tämä tapahtuu yleensä selaimen asetuksien kautta.

On kuitenkin hyvä ottaa huomioon se, että evästeet voivat olla tarpeellisia joidenkin ylläpitämiemme sivujen ja tarjoamiemme palveluiden asianmukaiselle toimimiselle.

10. Rekisterin suojaus

Tiedot siirretään SSL-suojatun yhteyden ylitse.
Sähköiset tiedot on suojattu palomuurilla, käyttäjätunnuksin ja salasanoin.
Tietojen käyttöoikeus on vain niillä rekisterinpitäjän palveluksessa olevilla henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoja tehtävissään.

11. Automaattinen päätöksenteko

Automatisoituja yksittäispäätöksiä (EU:n tietosuoja-asetuksen artikla 22) ei tehdä.

12. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilötietorekisteriin on talletettu. Kirjallinen tarkastuspyyntö tulee lähettää allekirjoitettuna rekisteriasioista vastaavalle henkilölle.

Tarkastusoikeus on maksuton enintään kerran vuodessa toteutettuna.

Rekisteröidyllä on oikeus vaatia virheellisten tai vanhentuneiden tietojen oikaisua tai poistamista tai tietojen siirtoa järjestelmästä toiseen. Hänellä on myös oikeus rajoittaa tai vastustaa tietojensa käsittelyä EU:n tietosuoja-asetuksen artiklojen 18 ja 21 mukaisesti.

Rekisteröidyllä on oikeus peruuttaa aiemmin antamansa suostumus tietojen käsittelylle tai tehdä henkilötietojensa käsittelyyn liittyvistä seikoista valitus valvontaviranomaiselle.

Rekisteröidyllä on myös oikeus kieltää tietojensa käyttö suoramarkkinointitarkoituksiin.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.10.2020 alkaen. Verkkokaupassa sovelletaan Suomen lakia ja näitä toimitusehtoja. 

Verkkokauppa

Happy Hippie Oy
Kunnalliskodintie 1 B
00600 Helsinki

044-9759592
info@damaski.fi
www.damaski.fi
2615758-3

Hinnat

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt voivat tilata rekisteröitymättä palveluun. Edellytämme tilauksen yhteydessä tutustumista ja sitoutumista kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotteet tilataan siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.

Käytämme tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ensisijaisesti tilauksen toimittamiseen ja maksutapahtuman käsittelyyn. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Yhteystietoja voidaan käyttää lisäksi tilauksessa ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tarkempi asiakkaiden tietojen käsittely on kuvattu tietosuojaselosteessa

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme lähetyksiä vain Suomen ja Ahvenanmaan alueille.

Toimitusvaihtoehdot:
- Matkahuollon XXS-paketti 3,90 euroa
- Postin pikkupaketti 4,90 euroa (jaetaan postiluukkuun/-laatikkoon)
- Postin postipaketti 7,90 euroa
- Matkahuollon Lähellä-paketti 7,90 euroa

Yli 85 euron tilauksiin toimitusmaksu 0 euroa.

Maksaminen ja maksutavat

Maksutapoina toimivat suomalaiset verkkopankit, yleisimmät pankki- ja luottokortit (Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express), Collector-lasku sekä MobilePay. 

Kortilla maksaessa varmistathan, että olet aktivoinut kortin verkkomaksuominaisuuden verkkopankissasi. 

Toisinaan verkkomaksamisessa voi olla meistä riippumattomia häiriötilanteita. Mikäli maksaminen ei onnistu, otathan yhtetyttä asiakaspalveluumme.

Yritysasiakkaat

Yritysasiakkaille tarjoamme myös laskutusvaihtoehdon. 

Suuremmissa tilauksissa pidätämme oikeuden ennakkolaskutukseen, joka on 25-50% tilauksen loppusummasta. Huomioithan, että ennakkolaskustilauksissa aloitamme tuotannon vasta ennakkolaskun maksamisen jälkeen. 

Jos maksutavaksi on valittu laskutus, Happy Hippie Oy. toimittaa loppulaskun oston yhteydessä annettuun osoitteeseen. Laskulla maksettaessa maksuehto on 7 päivää laskun päiväyksestä.

Viivästyneestä suorituksesta peritään kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko. Happy Hippie Oy:llä on oikeus siirtää erääntyneiden saataviensa perintä asiakkaan kustannuksella perintätoimiston hoidettavaksi.


Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Säästä tilausvahvistus.

Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Mikäli tilauksessasi on epäselvyyksiä tai sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.  Asioidessasi asiakaspalvelussa kannattaa tilausnumero pitää saatavilla. 

Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta vuorokauden (24h) sisällä, tarkista roskapostikansiosi sekä roskapostisuodattimien asetukset. Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Asiakaspalveluumme saat parhaiten yhteyden puhelimitse 044-9759592, yhteydenottolomakkeen kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@damaski.fi

Tarkasta paketin saapuessa, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Toimitusvahvitus ja toimituksen seuranta

Kun tilaus on pakattu ja valmiina lähtöön, saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen sekä seurantakoodin. Seurantakoodilla pystyt seuraamaan itse toimituksen etenemistä kuljetusyhtiön verkkosivuilla. 

Toimitusaika

Varastossa olevat tuotteet:
Arkipäivisin ennen kello 12 tulleet tilaukset pyrimme toimittamaan samana päivänä kuljetusyhtiölle. Poikkeuksena mittatilaustuotteet, joiden toimitusaika on mainittu tuotetiedoissa.

Varastosta loppuneet tuotteet: 
Tuotteen toimitusaika-arvio on kerrottu tuotetiedoissa. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä välittömästi asiakkaalle viivästyksen tultua tietoomme.

Peruutus- ja palautusehdot

PERUUTTAMISOIKEUS

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa sopimus myös ennen tavaran toimittamista. Peruuttamisoikeuden käyttämiselle ei tarvitse esittää perusteluja.

Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty.

Huomioithan, että peruuttamisoikeus ei koske:
-kuluttajalle toimitettuja kangasmaskeja, jotka luokitellaan hygieniatuotteiksi.
-kuluttajan omien mittojen mukaan valmistettuja ns. mittatilaustuotteita.
-kuluttajan omalla kuvalla tai logolla painatettuja, brodeerattuja tai muuten räätälöityjä tuotteita

Jos tuotteessa on virhe, kuluttajalla on oikeus vaatia Happy Hippie Oy:ltä virheen hyvittämistä. Peruuttamisajan umpeutumisella ei ole vaikutusta asiaan.

Peruuttamisilmoituksen voi tehdä vapaamuotoisesti sähköpostilla (info@damaski.fi), puhelimitse 044-9759592 tai postitse tilausvahvistuksen mukana toimitetulla tulostettavalla palautuslomakkeella.

Jos peruuttamisajan viimeinen päivä on lauantai tai pyhäpäivä, peruuttamisilmoitus voidaan tehdä vielä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Jos ilmoituksen saapumisen ajankohdasta ei voida esittää muuta selvitystä, postitse lähetetyn ilmoituksen katsotaan saapuneen Happy Hippie Oy:lle seitsemäntenä päivänä sen lähettämisestä ja sähköisesti lähetetyn päivänä, jona ilmoitus on lähetetty.

PERUUTTAMISEN VAIKUTUKSET

Kuluttajan on pidettävä vastaanottamaansa tavara olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä, jotta hänellä on oikeus saada suorittamansa maksu kokonaan takaisin peruuttamistilanteessa.

Kuluttajalla on kuitenkin oikeus avata tai purkaa pakkaus, tarkastaa tavaran ominaisuudet ja toimivuus ja tutustua siihen samaan tapaan kuin myymälässä ilman, että se vaikuttaa peruuttamisoikeuteen.

Tavaraa ei katsota otetuksi käyttöön, jos kuluttaja on käsitellyt tavaraa vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.

Palautuksen mukana tulee olla kaikki osat, varusteet ja mahdolliset lisävarusteet.

Jos kuluttaja kuitenkin ottaa huolenpitovelvoitteensa vastaisesti tavaran käyttöönsä, hän ei menetä peruuttamisoikeutta, mutta vastaa tavaran arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka. Tavaran arvon alentuminen määritellään kohtuuden mukaan. Joidenkin tavaroiden, kuten vaatteiden osalta arvo voi alentua hyvin lyhyen käytön jälkeen olennaisesti.

Jos kuluttaja peruuttaa sopimuksen, hänen on palautettava tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää esimerkiksi palautuskuitilla, että tavara on palautettu määräajassa.

Kuluttajan vastuulla on maksaa palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset.

Tilauksen peruutuksissa ja palautuksissa kauppias palauttaa asiakkaalta saadut suoritukset, postimaksuja lukuun ottamatta, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua palautuksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön.

Maksunpalautus suoritetaan asiakkaalle sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisen tilauksen yhteydessä. Asiakkaalle ei aiheudu maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia. Kauppias voi pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes palautettava tavara on vastaanotettu.

Mikäli kuluttaja on valinnut maksutavaksi Collector-maksun (lasku tai osamaksu) ja mikäli tästä maksutavasta aiheutuu muita kuluja (mm. viivästyskorko), ei Happy Hippie Oy. vastaa näistä kuluista.

Kuluttajan on lähettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos kuluttaja lähettää tavarat takaisin ennen 14 päivän määräajan päättymistä.

Lunastamatta jäänyt paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus.

Noutamattomista lähetyksistä asiakkaalle hyvitetään tilauksen arvo vähennettynä todellisilla toimitus- ja käsittelymaksuilla.

Kuljetuksessa vahingoittunut paketti

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, tulee paketin vastaanottajan tehdä reklamaatio kuljetusyhtiölle (Posti, Matkahuolto tm.) välittömästi paketin vastaanottamisen yhteydessä.

Muut ongelmatilanteet

Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian epäkohdan huomattuasi. 


Ostoskoriin käytetyt lahjakortit